JEN Communicatie

Jouw sparring­partner
&
uitvoer­der

Marketing Communicatie & Product Management ondersteuning
voor ondernemers in Amsterdam

Maak een vrijblijvende kennismakingsafspraak

Virtual Assistant

Als eigenaar van een kleine onderneming of bestuurslid van een vereniging of stichting, kom je vaak tijd tekort voor terugkerende werkzaamheden. Zoals het onderhouden van de website, het schrijven van teksten voor klanten of leden, het organiseren van vergaderingen of overzicht aanbrengen in de producten of diensten. Door deze werkzaamheden uit te besteden aan een Virtual Assistant houd je meer tijd over voor de 'core-business'.

Ik werk als Virtual Assistant voor bedrijven in Amsterdam en omstreken. Jouw voordelen om mij als assistent in te zetten zijn dat ik niet ingewerkt hoef te worden, ik alleen de uren werk dat je mij nodig hebt en dat ik vanuit huis werk.

Wat kan ik voor je doen?

Communiceren

• Schrijven / redigeren van commerciële (product) teksten
• Schrijven van (nieuws) berichten voor social media
• Inplannen / plaatsen van social media berichten
• Opstellen & versturen van email nieuwsbrieven
• Opmaken van presentaties 
• Opstellen marketingcommunicatieplan
• Advies inzet communicatiemiddelen

Organiseren

• Organiseren bijeenkomsten, vergaderingen, workshops, trainingen
• Versturen van uitnodigingen
• Regelen locatie / zaalhuur
• Verzorgen van evaluaties
• Organiseren beursdeelname
• Organiseren verhuizing, bedrijfsborrel, feest of evenement

Structureren

• Fungeren als projectleider (planning / aansturing / actielijst / bewaking deadlines)
• Structuur aanbrengen in mappen / folders / filing
• Opstellen SWOT analyse 
• CRM onderhouden
• Opschonen email adressen bestand
• Website onderhouden (plaatsen content)
• Webshopbeheer

Deze bedrijven uit Amsterdam e.o. gingen jou voor

Tarieven Virtual Assistant Amsterdam

On demand

losse uren

Als je het lastig vind om in te schatten voor hoeveel uur je me nodig hebt, of als je eerst gewoon eens wilt proberen of samenwerken iets voor je is, dan kun je mij ‘on demand’ inschakelen.

Je krijgt aan het einde van de maand een factuur voor de uren die ik die maand gewerkt heb. Uiteraard houd ik een urenregistratie bij, zodat je op ieder moment inzicht hebt in de kosten.

Handywoman

op projectbasis

Heb je behoefte aan een ‘handy woman’ voor eenmalige ondersteuning? Bijvoorbeeld voor een eenmalige klus of extra handjes tijdens een project? Dan maken we een afspraak op maat.

Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken. Voor ZZP-ers bied ik een drietal diensten aan tegen een vast tarief.

Builder

vaste uren

Dit is ideaal voor ondernemers die doorlopend werk willen uitbesteden. Als ‘builder’ werk ik een vast aantal uur per week, maand of kwartaal aan de optimalisatie van jouw onderneming.

Ik werk met diverse pakketten waarbij het bedrag vooraf gefactureerd wordt. Tijdens een eerste kennismaking bespreken we de mogelijkheden.

Wat zeggen anderen?

freelance communicatie professional

Ben jij gevestigd in Amsterdam en wil je samenwerken met een Virtual Assistant?
Neem vandaag nog contact op!

© Jennifer Schaefers Communicatie 2024

BTW nummer: NL003138918B91